ARWEN

Arwen kartářka
Arwen je mladá kartářka, která se ode mě učí výklady karet pomocí Tarotu již 9 let. Je velmi empatická a dokáže se dobře distančně napojit na tazatele. Nyní pracuje Arwen pro Vás!
Odpovědi do 7 dnů nebo u ano/ne expres do 24 hodin.
věštba ANO/NE
Postup:
1. vyplňte objednávkový formulář - váš email!
Položte konkrétní jasnou otázku tak, aby odpověď byla ve smyslu ANO/NE 🔮
Jedná se o krátký vhled, který naznačí , co se nyní děje a jaké jsou vyhlídky do budoucna.
Otázka by měla být o vás, o vašich vztazích, zdraví, financích, případně o potomkovi, partnerovi.
Zeptejte se Arwen na cokoli kromě otázek ohledně času smrti, politickou situaci, sportovní výsledky.
Otázka je konkrétní věta, zakončená otazníkem "?". Takže slovo např. finance není otázka!!!
Neptejte se na cizí lidi, karty nemusí odpovídat pravdivě. Nevydávejte se za jinou osobu, karty pak odpovídají zmatečně! Respektujte život druhých a jejich tajemství, strážce osudu.
Výklad karet ve formě krátké odpovědi 1 - 2 věty , jen ukazuje jak to je a jak se bude situace vyvíjet!
Budete ale vědět na čem jste... Věštba je max. do 1 roku.
Karty odpovídají přesně na to, na co se jich tazatel ptá!
Věštkyně musí z otázky pochopit na co se ptá tazatel, proto buďte co nejkonkrétnější!!
Druhy otázek ve smyslu ANO/NE :
- vztahy - v otázce křestní jméno a datum narození nebo věk vztažné osoby + konkrétní vztah - zeptejte se na to, co vás konkrétně zajímá
Pokud se ptáte na jinou osobu - uveďte v otázce křestní jméno a datum narození, vztah k ní (manžel, dcera, matka) a konkrétně se zeptejte
* zdraví a poruchy zdraví - nemoci, operace, vývoj zdravotní stavu
* práce, podnikání - buďte konkrétní , finance - položte konkrétní otázku , zkoušky , soudní spory, atd.
Pokud máte složitou otázku nebo situaci zvolte raději telefonickou konzultaci. https://www.aniekartarka.cz/vyklad-karet-on-line/.
Vyplňujte objednávku pečlivě, za správnost ručí pouze klient! Bude odpovídáno na to, co je psáno!!!
2. Uhraďte platbu dle zvolené služby ve formuláři na účet 193666609/0600 + VS datum narození!!!
- u platby musí být variabilní symbol - datum narození ve tvaru 11031974 !!! totožné s objednávkou.
Pokud odesíláte platbu běžným způsobem - platba se nepřipisuje o víkendech. Doporučuji proto použít režim tzv. "okamžité platby", kdy se platba připíše každý den do 20 hodin.
Platby v cizí měně nepřijímáme!
3. Odpověď ANO/NE dostává klient přímo od Arwen v podobě 1 - 2 věty do 7 dnů nebo 24 hodin dle volby
Pokud bude v textu více otázek , ale placeno pouze za 1 - bude odpovězeno na 1. položenou otázku.
otázka na rozhodnutí mezi 2 volbami= 2 otázky! otázka např. zdraví do 1 roku u manželů = 2 otázky!
Vezměte prosím na vědomí, že na případné dotazy ohledně věštby již nebude reagováno!
Věštby jsou vždy teď a tady!
Za rok může být situace jiná. Do našeho osudu se přidávají nebo odchází naplněné osudy dalších stovek lidí.
Vzkaz odjinud - cena 180 Kč
přichází od duchovních průvodců z neviditelného světa pro osobu, která bude vyplněna ve formuláři. Klient se neptá, neboť průvodci odpoví tak, jak je potřeba!
Ve smyslu : "Co nyní potřebuje bytost vědět?" - jde o krátké poselství, které je předáváno. U této služby vyplňte pouze jméno, datum narození , svůj email a zaškrtněte příslušné políčko.
Zrcadlo duše - jak se cítí, co potřebuje? ♥️ 🤗
- Tarot je zrcadlem duše , ukáže v jakém stavu je duše, jakou má barvu a jaký má plán.
Spojte se se svou duší alespoň takto....a poznávejte se.
Cena : 240 Kč. Odpovědi jsou krátké, ale přesné a výstižné.
U této služby vyplňte pouze jméno, datum narození , svůj email a zaškrtněte příslušné políčko
Vyplněný formulář odchází přímo do emailu Arwen, a ta po zaplacení přímo odpovídá ze svého emailu.
Objednávka zavazující k platbě! Neobjednávejte, pokud současně s tím službu ihned neuhradíte !
* odpověď se začne zpracovávat po připsání platby na účet poskytovatele. Klient souhlasí, že již nelze od uzavřené objednávky odstoupit v době 14 dní.
Zda objednávka odešla v pořádku poznáte tak, že po řádném odeslání (tlačítko odeslat) - naskočí na obrazovce text : Děkuji za objednávku a důvěru. Arwen

Nedostali jste odpověď do 8 dní od připsání platby? Co se mohlo stát?
1 ) platba se vůbec nepřipsala - nezaplaceno z důvodu špatného účtu
2) formulář se neodeslal - není kam poslat odpověď
3) kontaktní email - špatně vyplněný ve formuláři! - odešel jinam, nebo se vrátil jako nedoručitelný
4) nespárovala se objednávka s platbou - VS (variabilní symbol - datum narození) - někde chyběl !
5) výše platby neodpovídala objednávce (bylo zaplaceno méně)
Reklamace:
Pokud klient nedostal zaplacenou a objednanou službu do 8 dnů od odeslané platby ( za 24 hodin u expres) reklamuje emailem, který byl uvedl v objednávce na aniekartarka@seznam.cz.
Prosíme ,nepište reklamaci, pokud skutečně neuběhlo 7 celých dní!!! Podání reklamace je právní proces, který má svá procesní pravidla. Netrpělivost není důvodem sepisovat neoprávněnou reklamaci!!!
V reklamaci klient uvádí - den odeslání, číslo účtu , jaká částka, celé jméno + VS datum narození + v příloze doklad o zaplacení (stačí ofotit).