Expres služby do 24 hodin
Expres služby telefonicky
každý den v týdnu včetně víkendů a státní svátků
expres do 24 hodin !!!
výklad karet 20 minut / 1.400 Kč
telefonická konzultace 45 minut / 2.800 Kč
Objednávka - platba předem na účet 193666609/0600 + VS telefonní číslo + poznámka u plateb pro příjemce : křestní jméno + datum narození klienta .
Pro expres služby doporučuji využívat tzv. okamžitou platbu prostřednictvím internetového bankovnictví.
Po připsání platby je klient kontaktován co nejdříve - nejpozději do 24 hodin od připsání platby na účet.
Termín konzultace se domlouvá až po připsání platby na účet, ne dříve. Klienty kontaktuji co nejdříve mohu.
Pokud nebude klient dostupný na udávaném telefonním čísle, dostane sms.
Jak vědět přesně , kdy je klient kontaktován u těchto expres služeb ?
- čekací doba max. 24 hodin běží od připsání mně na účet, ne od chvíle času, kdy ji odesíláte!
- platba uhrazena v "běžném režimu" - připíše se následující pracovní den v 10 hodin a teprve od té doby začne běžet expres lhůta 24 hodin , kdy vás budu telefonicky kontaktovat .
- platba hrazena v režimu "okamžitá platba" - připisuje se každý den i o víkendech v době 10 - 20h , pokud platbu odešlete po 20 hodině večer - připíše se až druhý den v 10 hodin ráno.
- pokud nepoužíváte internetové bankovnictví - přímý vklad v bance Moneta je připsáno ihned, poštou prostřednictvím poštovní poukázky typu A to trvá až 3 pracovní dny
Upozornění:
Skutečně se snažím všem klientům vyhovět, ale vezměte na vědomí, že mám další objednané klienty předem na konzultace, že se mi sejde i 5 expres konzultací v jeden den, mám semináře a osobní život. Ne vždy mohu zaručit vámi požadovaný čas např. "ve 13 hodin a nikdy jindy"- dostanete ale vždy nabídku do 24 hodin.
Pokud nemůžete respektovat tyto pravidla, obraťte se prosím na jiného poradce nebo na linku důvěry.
Reklamace:
V případě, že nebudete kontaktováni v jasně definované čekací lhůtě (prosím skutečně si pročtěte podmínky poskytnutí viz výše) - reklamujte objednávku emailem na aniekartarka@seznam.cz
Nejčastější problém bývá v tom, že klient nenapíše telefonní číslo, a já pak nemám kam volat, pokud jde o klienta nového.
Uveďte číslo účtu, ze kterého jste platbu zasílali, v jakém režimu byla platba zaslána (běžná, okamžitá) a kdy byla odeslána, jakou částku, celé jméno a datum narození, telefonní číslo.
Pokud jste stálý klient, napište sms a podepište se celým jménem, ne všechny klienty mám uložené!