VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti Situace s r.o.

IČO: 06118569

se sídlem: Vysočanská 553/ 71, 190 00 Praha 9 – Prosek

bankovní spojení: č.ú. 222986872/0600, IBAN: CZ4006000000000222986872, SWIFT kód BIC : AGBACZPP

zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 276464

(dále jen „Poskytovatel“)

I. Rozsah, obsah, platnost a účinnost VOP

1) Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují právní vztahy a nároky při smluvním vztahu, který vzniká při poskytování služeb Poskytovatele, jež nabízí na webových stránkách www.aniekartarka.cz a které jsou v těchto VOP blíže specifikovány.

2) Tyto VOP jsou součástí každé uzavřené smlouvy mezi Poskytovatelem služeb a fyzickou či právnickou osobou, která si předmětné služby u Poskytovatele objedná (FO či PO obojí dále společně jen „Klient“).

II. Předmět smluvního vztahu a platební podmínky poskytnutí Služby

1) Předmětem smluvního vztahu je závazek Poskytovatele poskytnout Klientovi službu – konzultace a poradenství prezentované a blíže specifikované na webové stránce Poskytovatele https://www.aniekartarka.cz/konzultace/ (dále jen „Služba“), kterou si Klient objednal níže uvedeným způsobem, a závazek Klienta uhradit Poskytovateli za tuto Službu sjednanou odměnu.

2) Poskytovatel na svých webových stránkách zveřejňuje nabídku konkrétních Služeb. Objednáním kterékoliv Služby Klientem způsobem, který je u každé Služby specifikován, dochází k uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem, která se řídí těmito VOP, tedy konkrétně:

 Telefonní konzultace

– Klient uhradí cenu zvoleného tarifu a délky trvání Služby na bankovní účet Poskytovatele č.ú. 222986872/0600, VS: telefonní číslo Klienta, na které bude Služba poskytnuta, v poznámce k platbě Klient uvede křestní jméno a datum narození a zvolené datum (čtvrtek) či heslo IHNED – dle požadovaného tarifu Služby

– uhrazením ceny dochází k uzavření smlouvy a Poskytovatel se zavazuje Službu Klientovi poskytnout způsobem dle čl. III odst. 1 až 4 těchto VOP

 3) Uhrazením ceny za poskytnutí Služby ze strany Klienta se rozumí připsání požadované finanční částky na účet Poskytovatele, č.ú. 222986872/0600.

4) Poskytovatel není plátcem DPH.

III. Průběh poskytování  Služby  Telefonické konzultace

1) Konzultace probíhají v objednané délce a termínu po uhrazení ceny za požadovanou Službu ze strany Klienta. Klient je Poskytovatelem telefonicky kontaktován na jím uvedené tel. číslo ve zvolený datum a čas (uvedený v poznámce k platbě), nebo do 24 hodin od připsání platby na účet Poskytovatele (v případě objednání služby v tarifu IHNED).
 

2) Nebude-li Klient zastižen (tj. proběhnou 2 pokusy o telefonát, přičemž hovory nebudou ze strany Klienta přijaty), bude na předmětné telefonní číslo zaslána SMS s pokyny, jak má Klient Poskytovatele kontaktovat za účelem domluvy o dalším postupu. Nevyužije-li Klient tohoto kontaktu do 14 dní od zaslání SMS, bude účtován 100% storno poplatek (tj. platba nebude vrácena).

Nebude-li z vážných důvodů na straně Klienta vyhovovat čas konzultace, dohodnou se s Poskytovatelem na pevném náhradním termínu. Nebude-li ani náhradní smluvený termín vyhovovat či nebude-li Klient v tomto termínu zastižen, bude účtován 100% storno poplatek (tj. platba nebude vrácena).

3) Poskytovatel má právo bez nároku na vrácení ceny za Službu ukončit poskytování telefonické  konzultace s Klientem, který se chová nevhodně, vulgárně nebo je pod vlivem alkoholu či jiných omamných či psychotropních látek.

4) V případě nepředvídatelných okolností (vis maior, nemoc osoby poskytující Služby jménem Poskytovatele atp.) si Poskytovatel vyhrazuje právo poskytnutí Služby zrušit či, po dohodě s Klientem, přesunout na jiný termín. V případě zrušení poskytnutí Služby se Poskytovatel zavazuje Klientovi neprodleně (tj. do 5 pracovních dní) vrátit již uhrazenou cenu za poskytnutí Služby, a to bezhotovostně na bankovní účet, ze kterého byla úhrada provedena.

5) Telefonická konzultace je poskytována výlučně na tuzemská telefonní čísla. 

IV. Povaha poskytovaných Služeb

1) Klient bere na vědomí, že Služby Poskytovatele jsou konzultacemi vedoucími k poradenství a životnímu koučinku, které jsou založeny na ezoterice a spirituálních naukách, duchovních zákonech a cesty k Bohu. V rámci služeb mohou být využívány ezoterické pomůcky (výklad karet, diagnostika karmy atp.).

2) Služby a konzultace  nenahrazuje odbornou lékařskou péči či jakoukoliv obdobnou zdravotnickou péči či metodu! Služby taktéž nenahrazují psychologické, finanční, daňové či právní poradenství. Služby jsou pouhým vodítkem pro vhled do Klientova problému z duchovního , ezoterického a metafyzického hlediska.

3) Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které se týkají tajemství klienta, a jejichž prozrazení by mohlo vést k poškození klienta. Obsah konzultace je důvěrný.

V. Reklamace a možnost odstoupení od smlouvy

1) Klient má nárok reklamovat Službu, která nebyla poskytnuta řádně a včas a v souladu se smlouvou, přičemž se tímto rozumí situace, kdy Služba neodpovídá specifikaci uvedené v těchto VOP a na webových stránkách Poskytovatele www.aniekartarka.cz/konzultace/. Zejména (nikoliv však výlučně) může být Klientem reklamováno:

– Klient nebyl po uzavření smlouvy kontaktován Poskytovatelem v termínech v těchto VOP uvedených

– Služba nebyla Poskytovatelem provedena v garantovaném popř. smluveném termínu

– Služba nebyla poskytnuta v podobě odpovídající jejímu popisu Poskytovatele

– Délka poskytnutí Služby neodpovídala objednané délce Služby

2) Není možné reklamovat obsah konzultace, sdělení či poskytnutou radu jako takovou! Tyto rady a sdělení jsou návodem ke zlepšení duchovní a životní cesty Klienta a Klient nese sám zodpovědnost, co s radou učiní.

3) Nelze reklamovat Službu, která nebyla řádně poskytnuta z důvodu na straně Klienta (zejména nedostavení se na termín osobní konzultace, opakované nezvednutí telefonu při sjednané telefonické schůzce, ukončení konzultace z důvodu nevhodnosti jeho chování, agresivity, či vlivu omamných či psychotropních látek apod.).

4) Poskytované Služby je možné Klientem reklamovat přednostně v průběhu jejich poskytování. Skryté vady lze reklamovat bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich Klient dozvěděl. Vadu Služby lze reklamovat nejpozději do šesti měsíců ode dne poskytnutí Služby. Klient zašle Poskytovateli písemné vytknutí vady (za písemné vytknutí se považuje též e-mail zaslaný na adresu aniekartarka@seznam.cz), v němž uvede své osobní údaje (jméno, datum narození, adresu trvalého bydliště), popis Služby, která byla/měla být poskytnuta (včetně termínu zaslání platby za Službu), popis vady Služby a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje (viz odst. 5 tohoto článku VOP).

5) Poskytovatel upozorňuje, že předmětem smlouvy není dodání zboží, ale poskytovaní služeb (poradenství a/nebo konzultací), které nelze vzhledem ke své povaze poté, co jsou poskytnuty, vrátit. V případě reklamace Služby má Klient nárok na:

– dodatečné poskytnutí Služby nebo na poskytnutí náhradní Služby, nebo

– přiměřenou slevu z ceny za Službu, nebo

– odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění Služby podstatným porušením smlouvy, vyskytuje-li se více vad, nebo je Služba vadná opakovaně) a současně

– náhradu za prokazatelně vynaložené oprávněné náklady spojené s reklamací či vadnou Službou

Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto ustanovením dotčena.

6) Poskytovatel Klientovi zašle potvrzení o obdržení reklamace – tj. kdy Klient službu reklamoval, co je obsahem reklamace, čeho se Klient domáhá (jaký způsob vyřízení reklamace požaduje.

7) Poskytovatel má na vyřízení reklamace 30 dní. Poté zašle Klientovi písemný reklamační protokol – potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemně odůvodní zamítnutí reklamace.

8) Není-li reklamace v dané lhůtě vyřízená, má Klient právo od smlouvy odstoupit.

9) Klient či Poskytovatel má právo odstoupit od již uzavřené smlouvy v těchto případech:

– Poruší-li druhá smluvní strana smlouvu podstatným způsobem, Podstatné je takové porušení povinnosti, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala, v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.

– Bez zbytečného odkladu poté, co z chování druhé smluvní strany nepochybně vyplyne, že poruší smlouvu podstatným způsobem, a nedá-li na výzvu oprávněné strany přiměřenou jistotu.

10) Je-li Klientem spotřebitel, má rovněž právo odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní od jejího uzavření, a to bez udání důvodu. Odstoupení lze provést tak, že Klient zašle poskytovateli přípis, který bude obsahovat informaci o odstoupení od smlouvy.

Vzor odstoupení:

“Já, níže podepsaný jméno+příjmení, nar. dne DD.MM.RRRR, bytem adresa Klienta tímto odstupuji od smlouvy ze dne …………., která byla uzavřena mezi společností Situace s.r.o., IČO 06118569 coby poskytovatelem a mojí osobou na straně druhé jako klientem.“

11) Odstoupení dle odst. 10 může být zasláno e-mailem na adresu aniekartarka@seznam.cz, nebo písemně (přičemž posledním dnem lhůty pro odstoupení musí být oznámení o odstoupení Poskytovateli odesláno). Přijetí odstoupení od smlouvy bude Poskytovatelem Klientovi potvrzeno ve stejné formě (emailem či písemně), v jaké bylo odstoupení učiněno.

12) Odstoupí-li Klient – spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Poskytovatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Poskytovatel vrátí Klientovi – spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím tento Klient souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Poskytovatel může po Klientovi – spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem.

13) Odstoupí-li Klient – spotřebitel od smlouvy a Poskytovatel s plněním Služby na základě Klientovy výslovné žádosti začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí Poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí Klient poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění. V souladu s ustanovením § 1837, písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy, jestliže byly splněny s jeho výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel – poskytovatel mu před uzavřením smlouvy sdělil, že v takovém případě nemá nárok na odstoupení od smlouvy. Takový souhlas je Klientem explicitně udělován objednáním telefonické konzultace na termín dřívější, než je 14 denní lhůta či při službě IHNED (na což je u nabídky těchto Služeb výslovně upozorněn). Odstoupit tedy nelze od Služby telefonické konzultace, byla-li již provedena.

VI. Klient coby spotřebitel

1) Je-li Klientem fyzická osoba, je Klient v postavení spotřebitele požívajícím zvláštní právní ochrany (možnost odstoupení od smlouvy apod.). Není-li kterákoliv informace mající pro spotřebitele význam pro uzavření smlouvy obsažena v těchto VOP nebo na webových stránkách Poskytovatele www.aniekartarka.cz, může se obrátit mailem  na Poskytovatele.

2) Kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad Praha 9, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce.

3) Pokud mezi Poskytovatelem a spotřebitelem coby Klientem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz . Toto právo lze uplatnit do jednoho roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil u Poskytovatele právo, které je předmětem sporu.

4) Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/

VII. Společná a závěrečná ustanovení

1) Má-li potenciální klient či Klient jakékoliv dotazy, které nejsou těmito VOP či webovými stránkami www.aniekartarka.cz zodpovězeny, může se s dotazem na povahu služby či jiným dotazem souvisejícím se smluvním vztahem obrátit na Poskytovatele prostřednictvím e-mailu aniekartarka@seznam.cz, přičemž mu bude zodpovězeno do 3 pracovních dní na e-mailovou adresu, z níž byl dotaz poslán.

2) Poskytovatel je oprávněn měnit a doplňovat tyto VOP. V případě změny VOP je Poskytovatel povinen uvést, od kdy platí nová verze. Na právní vztahy vzniklé před účinností nové verze VOP se užije jako závazná ta verze VOP, která platila v okamžiku vzniku právního vztahu.

3) V případě, že by některé ustanovení těchto VOP z jakýchkoliv důvodů neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí VOP nebo uzavřené smlouvy.

4) Právní vztahy mezi Klientem a Poskytovatelem se řídí českým právem.

Tyto VOP vstupují v platnost dne 28.1.2020 a nahrazují předchozí verzi všeobecných obchodních podmínek Poskytovatele ze dne 1. 11. 2019.  

INFORMACE PRO SUBJEKTY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

I. PREAMBULE

1. Tato informace slouží pro všechny fyzické osoby, které coby klienti (objednatelé služby) předávají své osobní údaje (dále jen „Osobní údaje“) ke zpracování a uchování společnosti Situace s.r.o. se sídlem Vysočanská 553/71, Prosek, 190 00 Praha 9, IČO 061 18 569, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíle C, vložka 276464 (dále jen „Společnost“) coby správcem osobních údajů.

2. Požadavek na sdělení Osobních údajů, jejich uchování, zpracovávání či předávání třetím osobám jakož i ochrana Osobních údajů se ze strany Společnosti provádí v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále též jen „GDPR“).

II. INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ SPOLEČNOSTÍ

1. Společnost požaduje, uchovává a zpracovává pouze Osobní údaje, které jsou nutné pro řádný výkon své činnosti. Poskytnutí Osobních údajů je požadováno z důvodu, že jsou nezbytné pro plnění závazků ze smlouvy, případně jejich poskytnutí vyžaduje zákon. Důsledkem neposkytnutí údajů může být neuzavření smlouvy. Dle povahy služby může být zpracováno zejména: jméno a příjmení klienta, datum narození, bydliště (město nikoliv přesná adresa), číslo bankovního účtu, e-mail, telefon, přezdívka na sociálních sítích, IP adresa.

2. Osobní údaje Společnost uchovává a zpracovává pouze pro níže uvedené účely a na základě uvedených zákonných titulů:

· plnění závazků Společnosti coby poskytovatele služby klientovi vyplývajících z uzavřené smlouvy (zákonný titul: plnění závazků ze smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b GDPR)

· splnění zákonné povinnosti Společnosti vůči správním orgánům zejména v rámci daňových norem (zákonný titul: plnění zákonné povinnosti správce osobních údajů dle čl. 6 odst. 1 písm. c GDPR)

3. V případě, že bude Společnost užívat Osobní údaje k jinému účelu, než který je stanoven v odst. 2, neprodleně poskytne subjektu osobních údajů informaci o tomto jiném účelu a další nezbytné informace, popřípadě si od subjektu osobních údajů předem vyžádá souhlas k takovému užití, není-li účel tohoto užití na základě jiného zákonného titulu Společnosti coby správce osobních údajů.

4. Osobní údaje mohou být Společností poskytnuty těmto třetím osobám:

· externí účetní společnosti

· správním orgánům v rámci plnění zákonných povinností Společnosti coby daňového subjektu (v případě kontroly ze strany těchto správních úřadů)

· externí advokátní kanceláři (v případě řešení právních záležitostí, v nichž je poskytnutí Osobních údajů nezbytné a pouze v rozsahu, jenž je pro danou záležitost nezbytný)

· osobám poskytujícím Společnosti serverové, webové, cloudové nebo IT služby

5. Osobní údaje nebudou poskytnuty třetím osobám ze zemí mimo EU a EHP.

6. Na základě zpracovávaných Osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování, ani k profilování.

7. Osobní údaje budou Společností zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu, po dobu záruční doby a poté po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností Společnosti podle platných právních předpisů.

III. NAKLÁDÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1. Společnost zpracovává Osobní údaje a zajišťuje jejich ochranu v souladu s přijatou vnitřní směrnicí, která je vypracována na základě GDPR a souvisejících předpisů.

2. V souladu s předpisy pro ochranu osobních údajů má každý subjekt osobních údajů tato práva:

· PRÁVO NA PŘÍSTUP k Osobním údajům u Společnosti

– Subjekt osobních údajů si může kdykoliv požádat o potvrzení Společnosti, zda Osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho budou zpracovávány, zda má právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud byly Osobní údaje získány, a zda dochází na základě zpracování Osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování.

– Právo získat kopii všech Osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak může Společnost požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.

· PRÁVO NA OPRAVU Osobních údajů

– Subjekt osobních údajů může požádat Společnost o opravu či doplnění Osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.

· PRÁVO NA VÝMAZ Osobních údajů

– Společnost musí vymazat Osobní údaje pokud (i) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (ii) byl odvolán souhlas a neexistuje žádný další důvod pro zpracování (iii) byla vznesena námitka proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování (iv) zpracování je protiprávní nebo (v) to ukládá zákonná povinnost.

· PRÁVO NA OMEZENÍ zpracování Osobních údajů

– dokud se nevyřeší sporné otázky ohledně zpracování Osobních údajů, konkrétně pokud (i) je popírána přesnost Osobních údajů, (ii) zpracování je protiprávní, ale

místo výmazu Osobních údajů je vznesen požadavek zpracování pouze omezit, (iii) Společnost již Osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, (iv) nebo pokud byla vznesena námitka proti zpracování, Společnost může mít Osobní údaje pouze uloženy a další zpracování je podmíněno souhlasem subjektu osobních údajů, případně tím, že tyto údaje jsou potřeba z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků,

· PRÁVO NA PŘENOSITELNOST údajů,

– právo získat Osobní údaje, které byly poskytnuty Společnosti se souhlasem ke zpracování nebo pro účely plnění smlouvy, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a, je-li to technicky proveditelné, taktéž Společnost tyto Osobní údaje předá na pokyn subjektu osobních údajů jinému správci.

· PRÁVO VZNÉST NÁMITKU proti zpravování Osobních údajů

– možnost u Společnosti podat písemnou či elektronickou námitku proti zpracování Osobních údajů, což zapříčiní, že Společnost Osobní údaje dále nezpracovává, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu osobních údajů

3. Veškerá svá práva dle odst. 2 je možno uplatnit u Společnosti buďto písemnou formou doporučeným dopisem zaslaným na adresu jeho sídla, či elektronickou formou na e-mailové adrese aniekartarka@seznam.cz

4. Nebudou-l ze strany Společnosti splňovány požadavky na zpracování a ochranu Osobních údajů a/nebo bude docházet k porušování či ohrožování práv subjektu osobních údajů, má tento právo podat stížnost proti zpracování Osobních údajů u Úřadu pro ochranu osobních údajů na adrese: www.uoou.cz.

5. Tyto informace jsou sdělovány všem dotčeným subjektům osobních údajů, jsou k dispozici v sídle Společnosti, na webových stránkách Společnosti na adrese www.aniekartarka.cz a www.milujuanie.cz a v případě zájmu a žádosti mohou být zaslány prostřednictvím e-mailové komunikace na sdělenou e-mailovou adresu zaslanou na aniekartarka@seznam.cz.