Mohu pomoci každému , kdo se na mě obrátí .
 

Konzultace on-line

Tato služba je pro klienty, kteří si potřebují  promluvit o svém problému ,  situaci nebo stavu, který je nevyřešený, nechtěný nebo nežádoucí.

Problém nemá řešení na úrovni, na které se ukazuje a proto je potřeba průvodce. 

Již na to, co se vám děje, nemusíte být sami! 


 konzultace telefonicky - videohovor -  pokud má klient zájem


jednorázově 90 minut / 4.400 Kč 

- čekací doba cca 7 - 14 dní 

Objednávkou je platba na účet 193666609/0600 + VS telefonní číslo + poznámka u plateb pro příjemce : křestní jméno + datum narození klienta ( s kým budu mluvit).

Klient je kontaktován podle pořadníku - domluvíme se na termínu konzultace.

Z provozních důvodů objednávám klienta max. 3 dny předem.


 VIP služba :  rozkódování života - mentální analýza 🤗 

  sezení -  2,5  hodiny / 7. 400 Kč - čekací doba cca 7 - 14  dní 

Pracuji dle protokolu " mapování kořenových příčin" - orientace na řešení , nacházení cesty a východiska ze zacykleného stavu 

- vhodné u krize, nemoci, při pocitech bezmoci

- rozkódujeme podstatu problému, kdy bude jasné, proč problém nastal a jak ho vyřešit !

- on-line telefon nebo videohovor WhatsÁpp 

Objednávkou je platba na účet 193666609/0600 + VS telefonní číslo + poznámka u plateb pro příjemce : křestní jméno + datum narození klienta ( s kým budu mluvit), ev. při zájmu videohovor.

Klient je kontaktován podle pořadníku - domluvíme se na termínu konzultace. 

Závazná objednávka je platná 60 dní od připsání platby na účet. Pokud si klient neobjedná v této době konzultaci, nebo nabízené termíny nepřijímá, či domluvené sezení ruší - platba propadá.


Balíček sezení videohovory : 6 x 75 minut = 19.900 Kč 

Objednávkou je platba na účet 193666609/0600 + VS telefonní číslo + poznámka u plateb pro příjemce : křestní jméno + datum narození klienta ( s kým budu mluvit),

Klient je kontaktován do cca 7 dnů  - domluvíme se na termínu konzultace. 


Pokud nebude klient kontaktován po avizované čekací době  - reklamuje emailem včetně všech údajů + potvrzení o provedené platbě. 

Budˇ se platba vůbec nepřipsala nebo klient nevyplnil VS telefonní číslo, či jej napsal špatně -nemám jej jak kontaktovat. 

https://www.aniekartarka.cz/obchodni-podminky/