predikce, vhledy, diagnostika telefonicky
čekací doba cca 4 - 6 týdnů - výklady pouze ve středu 10 - 17 hodin (jinak zvolte expres službu)
výklad karet do 20 minut / 1.000 Kč (neposílejte jinou částku)
k dispozici služba ihned do 24 hodin : https://www.aniekartarka.cz/expres-sluzby/
Jaký je rozdíl mezi službou výklad karet a konzultací?
U výkladu karet se tazatel ptá - má konkrétní otázky na orákulum , odpovědi pouze zprostředkovávám. Není čas během 20 minut ještě vysvětlovat , radit, atd.
U konzultace 45 minut používám karty "Tarot" coby pomůcku, ale jako konzultant poskytuji klientovi ještě vysvětlení, rady, doporučení a návody ...
Objednávka :
platba 1.000 Kč na účet 193666609/0600 + VS telefonní číslo + poznámka u plateb pro příjemce : křestní jméno + datum narození klienta - s kým budu mluvit!
Po připsání platby je klient kontaktován dle avizované čekací lhůty , kdy se domluvíme na přesný čas , který vyhovuje oběma stranám. Z provozních důvodů objednávám max. 2 dny předem.
Pokud nebude klient dostupný na telefonním čísle, dostane sms s nabídkou času konzultace.(platí pouze u českých čísel).
Jak probíhá výklad karet ?
Klient mi na začátku sdělí, co potřebuje a jaké má konkrétní otázky .
Na všeobecnou otázku, dostane vždy pouze všeobecnou odpověď.
Jde o načtení situace "teď a tady" , tedy z čeho vycházíme a co se stane, když udělám to a to, nebo když neudělám nic. Zda přání a touhy mohou a budou naplněny. Zdali je možné tuto situaci nebo výsledek zvrátit , zmírnit.
Doporučuji si otázky předem připravit. U hovoru si dělat poznámky.
Ptát se můžete na cokoli - minulé životy, minulost, vhled na současnost, vývoj budoucnosti , nejlepší rozhodnutí, diagnostiku karmy , aury a čaker, energetiky, atd.
Netrefuji, ani nehádám...dokonale na 99% věštím osud nebo dávám vhled na situaci. Načítám morfoinformační pole bytostí a osud načítám ze Zdroje, tzv. Ákáši!
Pokud nejsou děje karmické či osudové, vše řečené je vývoj a tendence za předpokladu, že tazatel nezmění svůj postoj, myšlení - vzorce, emocionální schémata, víru, chování a energie. A to již je jen na mých klientech, na jejich vůli a ochotě na tématu pracovat v terapiích ,konstelacích, apod.
Odpovědi, vhledy, rozbory jsou naprosto přesné. Odpovědi - vzkazy , které se váží k položené otázce jsou platné "teď a tady"...a budou platit do doby, dokud se záznam nepřepíše, nezmění vlivem např. změny postojů, terapií, nabalení karmy, odžití - pochopení karmy, apod.!
Každým činem - ať dobrým či zlým, měníme svou karmickou zátěž a tím pádem svůj osud. Dále tady a teď tvoříme vědomě či nevědomě svůj život a budoucnost. Proto věštím a predikuji pouze do 1 roku!
Druhy otázek pro výklad karet:
1) vztahy - v otázce křestní jméno a datum narození vztažné osoby + konkrétní vztah - zeptejte se na to, co vás konkrétně zajímá
* pokud nemáte partnera - zeptejte se, co chcete vědět
2) zdraví
- všeobecně : Zlepší se můj zdravotní stav do srpna? Otěhotním přirozenou cestou s xy?
- konkrétně : V září jdu na operaci s xy, dopadne dobře operace - bude bez komplikací ?
- diagnostika čaker a energií
3) práce, podnikání
- uveďte zda jste zaměstnanec, ve firmě jak dlouho a co potřebujete vědět
- podnikání - v čem podnikáte, jak dlouho a na co se ptáte - buďte konkrétní
4) finance - všeobecně - zda se zlepší vaše finanční situace
- konkrétně - zda získáte to a to, když uděláte to a to, zda prodáte dům za xy Kč
5) zkoušky - konkrétně kdo a kdy je dělá...
6) soudní spory - kdo je žalobce, kdo odpůrce, jak dlouho trvá spor, o co konkrétně jde
7) stěhování, jiné změny - uveďte konkrétně a co chcete vy samotní
8) cokoli dalšího
- např. splní se mi přání a najdu, uskutečním do roka xy...
- domácí mazlíček - jaký, jméno + datum narození a otázku
!!! Pokud se ptáte na jinou osobu - uveďte v otázce křestní jméno a datum narození, vztah k ní (manžel, dcera, matka) a konkrétně se zeptejte
Pokud nebude klient kontaktován v avizované čekací lhůtě - reklamuje emailem včetně všech údajů + potvrzení o provedené platbě. Budˇ se platba vůbec nepřipsala nebo klient nevyplnil VS telefonní číslo, či jej napsal špatně.
Nejčastější problém bývá v tom, že klient nenapíše telefonní číslo, a já pak nemám kam volat, pokud jde o klienta nového.
Závazná objednávka je platná 60 dní od připsání platby na účet. Pokud si klient neobjedná v této době konzultaci, nebo nabízené termíny nepřijímá, či domluvené sezení ruší - platba propadá.