predikce, vhledy, diagnostika telefonicky
Nyní čekací lhůta 7 - 14 dní ( pracuji každý den včetně víkendů a svátků 10 - 19 hodin)
výklad karet, čtení kvantového pole - konzultace
do 20 minut / 1. 000 Kč - 45 minut / 2.200 Kč
Objednávka :
platba předem na účet 193666609/0600 + VS telefonní číslo + poznámka u plateb pro příjemce : křestní jméno + datum narození klienta - s kým budu mluvit! + ev. den a rozmezí času konzultace - ten ale nemohu zaručit.
Po připsání platby je klient kontaktován .
Pokud nebude klient dostupný na telefonním čísle, dostane sms. Pokud se aktivně sám neozve, nevyužije možnost nabízených termínů - platba do 14 dnů propadá.
Jak probíhá výklad karet ?
Klient mi na začátku sdělí, co potřebuje a jaké má konkrétní otázky.
Jde o načtení situace "teď a tady" , tedy z čeho vycházíme a co se stane, když udělám to a to, nebo když neudělám nic. Zda přání a touhy mohou a budou naplněny. Zdali je možné tuto situaci nebo výsledek zvrátit , zmírnit.
Doporučuji si otázky předem připravit. U hovoru si dělat poznámky.
Ptát se můžete na cokoli - minulé životy, minulost, vhled na současnost, vývoj budoucnosti , nejlepší rozhodnutí, diagnostiku karmy , aury a čaker, energetiky, atd.
Netrefuji, ani nehádám...dokonale na 99% věštím osud nebo dávám vhled na situaci. Načítám morfoinformační pole bytostí a osud načítám ze Zdroje, tzv. Ákáši!
Pokud nejsou děje karmické či osudové, vše řečené je vývoj a tendence za předpokladu, že tazatel nezmění svůj postoj, myšlení - vzorce, emocionální schémata, víru, chování a energie. A to již je jen na mých klientech, na jejich vůli a ochotě na tématu pracovat v terapiích , apod.
Odpovědi, vhledy, rozbory jsou naprosto přesné. Odpovědi - vzkazy , které se váží k položené otázce jsou platné "teď a tady"...a budou platit do doby, dokud se záznam nepřepíše, nezmění vlivem např. změny postojů, terapií, nabalení karmy, odčištění - odžití - pochopení karmy, apod.!
Každým činem - ať dobrým či zlým, měníme svou karmickou zátěž a tím pádem svůj osud. Proto věštím a predikuji pouze do 1 roku!
Pokud nebude klient kontaktován - reklamuje emailem včetně všech údajů + potvrzení o provedené platbě. Budˇ se platba vůbec nepřipsala nebo klient nevyplnil VS telefonní číslo, či jej napsal špatně.