ARWEN
Arwen
Arwen je kartářka a jasnovidka, která předává poselství , které jsou zde aktuálně v nabídce . Jiné služby neposkytuje! Je velmi empatická a dokáže se dobře distančně napojit na tazatele. Vyzkoušejte...👌
Všechny odpovědi jsou vypracovány do cca 7 - 10 dní...
Akce od 14.4.2025 - 14.5.2025 (blíží se 1. máj - lásky čas)
Miluje mě ? ❤ = cena 190 Kč
Jako tazatel napište křestní jméno + datum narození, do poznámky ve formuláři napište na koho se ptáte - vztah ( manžel, milenec, exmanželka, partner s kterým žiju, soused, kolegyně, spolužačka , matka, bratr ) + křestní jméno a datum narození.
Novinka : Hlasy předků 👍= cena 500 Kč
Prostřednictví channelingu dostane tazatel krátkou zprávu od svých předků (1 - 3 věty) - žena od generace žen jejího rodu 👵 muž od mužů jeho rodu 👴!
Touto metodou není možné zjistit jméno předka, ale pouze hlas rodu jako takového. Pokud chcete vědět přesně jaký předek co přesně říká - pak doporučujeme rodinné konstelace!
Předci, ač fyzicky opustili tento svět, jsou neviditelným poutem, vláknem , které vás spojuje, krev a DNA není voda! Jejich dědictví nám proudí v žilách, je uloženo v našich buňkách.
Každý náš krok, rozhodnutí ovlivňují dědičná traumata i úspěchy, nemoci i síla našich předků, žijí nadále v nás a nevědomě nás ovlivňují. Výsledkem je kým jsme "teď a tady" a kam kráčíme.🙏
Hlas předků v linii žen nebo mužů vás nyní může varovat nebo podpořit!
Vzkaz odjinud 🗨= pouze s další službou = zrcadlo duše nebo balíček
Prostřednictví channelingu dostane tazatel zprávu od duchovních průvodců pro situaci , na kterou by se chtěl zeptat : " Co mám vlastně teď dělat ... ? "
Vzkaz odjinud přichází z neviditelného světa pro osobu, která bude vyplněna ve formuláři.
Jde o krátkou zprávu , které jen písemně předáváme. Ptát se může klient i na své blízké!
Zrcadlo duše 🪞 = cena 300 Kč
Tarot je zrcadlem duše ! Ukáže, v jakém stavu a jak se cítí duše a jaký je nejbližší plán.♥️ 🤗-
Spojte se se svou duší alespoň takto....a poznávejte se. Jde o velmi krátký popis - informaci o stavu duše .
Je možné objednat i pro své blízké... ptát je možno každý týden opakovaně.
Světlo a stín - cena 450 Kč
Vhled na neosobní části duše bytosti - její dary= světlo a její stíny = to, co si má zpracovat, integrovat.
Jaké člověk dostal od osudu a Boha dary a přednosti - světlo? 😇
Jaké má člověk tzv. "stíny" - temné stránky své duše? 🙄🧐
Vhled je krátká , podstatná informace o neosobních částech člověka, a je poté na něm, jak s informací naloží. Nečekejte romány...jen stručný výčet darů a stínů!
Zda bytost začne svobodně využívat své dary, zda začne zpracovávat své stíny je již jen na něm samotném!
Informaci o stavu duše je možné objednat i pro své blízké...
Uhraďte platbu dle zvolené služby ve formuláři na účet 193666609/0600 + VS datum narození!!!
- u platby musí být variabilní symbol - datum narození ve tvaru 11031974 !!! totožné s objednávkou.
Pokud odesíláte platbu běžným způsobem - platba se nepřipisuje o víkendech. Doporučuji proto použít režim tzv. "okamžité platby", kdy se platba připíše každý den do 20 hodin.
Platby přijímáme pouze v Kč!
Vyplněný formulář odchází přímo Arwen, a ta po zaplacení přímo odpovídá ze svého emailu do 4 - 7 dní.
Platbu zasílejte shodnou s objednávkou!
Zda objednávka odešla v pořádku poznáte tak, že po řádném odeslání (tlačítko odeslat) - naskočí na obrazovce text : Objednávka odešla! Nevyplňujte zbytečně formulář 2x!
Poznámku využívejte pouze u služby Miluje mě?
Objednávka zavazující k platbě! Neobjednávejte, pokud současně s tím službu ihned neuhradíte !
* odpověď se začne zpracovávat po připsání platby na účet poskytovatele. Klient souhlasí, že již nelze od uzavřené objednávky odstoupit v době 14 dnů.
Klient bere na vědomí, že na další dotazy související s vhledy již nebude reagováno, nic dále vysvětlováno. Arwen jen předává vzkazy.
Pokud nerozumíte spirituální řeči - https://www.aniekartarka.cz/prednasky/.

Nedostali jste odpověď do 10 dní ? Co se mohlo stát?
1 ) platba se vůbec nepřipsala - nezaplaceno z důvodu špatného účtu
2) formulář se neodeslal - není kam poslat odpověď
3) kontaktní email - špatně vyplněný ve formuláři! - odešel jinam, nebo se vrátil jako nedoručitelný
4) nespárovala se objednávka s platbou - chyběl VS nebo nebyl shodný (variabilní symbol - datum narození)
5) výše platby neodpovídala objednávce (bylo zaplaceno méně)
Reklamace:
Pokud klient nedostal zaplacenou a objednanou službu do 10 dní od odeslané platby - reklamuje emailem, který byl uveden v objednávce na aniekartarka@seznam.cz.
Podání reklamace je právní proces, který má svá procesní pravidla.
Netrpělivost není důvodem sepisovat neoprávněnou reklamaci !
V reklamaci klient uvádí : kdo ji podává - celé jméno , jaká částka a kdy byla odeslána, z jakého čísla účtu (případně PK) + VS datum narození + v příloze doklad o zaplacení ! (stačí ofotit).
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní, neposílejte jí proto 2x - tím proces neurychlíte, děkujeme.